Ministerstvem dopravy protéká peněžní veletok a my všichni, kdo se někam dopravujeme a to jsme všichni vidíme, že se v dopravním stavitelství prakticky nic nezměnilo za posledních pětadvacet let. Stejná flákárna, stejné mrhání penězi a stejné výsledky.
Velkohubými gesty posledně zaujal veřejnost politický již nebožtík Vít Bárta, který ministerstvo dopravy přebral, aby zakryl svůj zájem o ministerstvo vnitra. Po sérii napoleonsky razantních kroků vyměkl a pak šlo vše při starém. Výměnou Prachaře za Ťoka udělal Babiš riskantní krok. Nebezpečí střetu zájmů je tak očividné,že by Ťok musel být briliantní ve svém novém úřadě, aby se to proti Babišovi neobrátilo. Přitom je otázka, zdali systém není už tak prohnilý, že on sám coby ministr nic změnit nemůže. Korupce je jistě na tomto ministerstvu zapuštěná jak houba do shnilé chalupy. Takovou chalupu lze vyléčit jen plamenometem.
Vyorané myši
Naše pejskyně mají mnoho dobrých vlastností a k těm nejlepším patří jejich nechuť k brzkému vstávání. V létě je to mírně horší než v zimě, protože je brzy světlo. V tuto dobu je tma skoro do sedmi,takže nehrozí nebezpečí vpádu horkých čenichů pod peřinu. Pelechy jsou dva, jeden patří Noře, druhý Gari a tak tedy Gari leze do pelechu Noře a naopak. Z toho jsou někdy mrzutosti a pak dámy navrhnou řešení, že by s mohly přestěhovat do postele a že by pak byl pokoj. Nebyl by pokoj. Marš zpátky, každá do svého pelechu, bestie! Pak nastává kompromis, společné bydlení v jednom. Někdy to vydrží až do pozdního rána. |