2020
leden 2. patagonská pauza 20. 21. 22. 23. 24. 25.-26. 27. 28. 29. 30. 31.
únor 1.-2. 3. 4. 5. 7. 8.-9. 10. 11. 12. 13. 15.-16. 17. 18. 19. 20. 21. 22.-23. 24. 25. 26. 27. 28. 29.
březen 1. 3. 4. 5. 6. 7.-8. 9. 10. 11. 12. 13. 14.-15. 16. 17. 18. 19. 21.-22. 23. 25. 26. 27. 28.-29. 30. 31.
duben 1. 2. 3. 4.-5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.-12. 13. 14. 15. 16. 17. 18.-19. 20. 21. 22. 23. 24. 25.-26. 25. 28. 29. 30.
květen 1. 2.-3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.-10. 11. 12. 13. 14. 15. 16.-17. 18. 19. 20. 21. 22. 23.-24. 25. 26. 27. 28. 29. 30.-31.
červen 1. 2. 3. 4. 5. 6.-7. 8. 9. 10. 11. 12. 13.-14. 15. 16. 17. 18. 19. 20.-21. 22. 23. 24. 25. 26. 27.-28. 29. 30.
červenec 1. 2. 3. 4.-5. 6.



(Říjen - prosinec 2000, rok 2001, 2002, dále rok 2003, 2004 a 2005,
dále rok 2006 a 2007
rok 2008, rok 2009, rok 2010 , rok 2011 , rok 2012 , rok 2013, rok 2014, rok 2015, rok 2016, rok 2017, rok 2018, rok 2019

ČTENÍ:
Kontakt (sci-fi workshop)
Zlatá padesátá (vzpomínky na dětství)
Vietnam story (veterán Prošek vzpomíná)
Pérák kontra Globeman (Comics O.Neffa)
Vzpomínky O.Neffa na srpnové dny 1968
Galerie obrazů Ondřeje Neffa


NEVIDITELNÝ PES
ZVÍŘETNÍK
SCI-FI
Knéblův web
    WOLESCHKO.CZ

Astonův web
    NEFF.CZ

Neffova galerie
Wagnerův web
    BOSKOWAN.COM

Flag Counter


Toto je DENÍK:  do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patričně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. 
Rediguje Ondřej Neff, grafiku vytváří Tom Vild.
Listu je přiděleno mezinárodní registrační číslo ISSN 1212-673X.

Památce německého ovčáka Gordona (*23.4.1984, +5.3.1996), který mě přivedl k poznání, že události světové, domácí, rodinné a psí mají ze zřetele věčnosti stejný význam. Neviditelného psa dovedl dělat způsobem, jaký jeho nástupce rottweiler Bart (*29.9.1996, + 4.9.2008) se nikdy nenaučil napodobit. No a od 8.8.2002 památce mé ženy Michaely (*1.1.1945), která od nás na tu věčnost odešla. Tohle zase neumím já pochopit.
čtvrtek 1.6.2020 počítadlo.abz.cz
  • EK posiluje boj s dezinformacemi, žádá to i po sociálních sítích
  • Bývalý slovenský premiér Pellegrini odchází ze strany Směr-SD
  • Z internetu mizí údajně rasistické filmy, a to i Jih proti Severu z r. 1939
  • Ministerstvo financí uvolní další miliardy na boj s kůrovcem a suchem
  • Senátoři souhlasili s tím, aby se zrušila povinná maturita z matematiky
  • Představitelé ANO a ČSSD se shodli na 5procentní výši digitální daně
  • Senát kývl na sdílená pracovní místa i na změnu výpočtu dovolené
  • V Lidicích si přeživší připomněli 78 let od vyhlazení obce
  • Počasí v Praze: deštivo, 16°C
    
 border=
    Šťára v nakladatelství
    Policie udělala včera šťáru v nakladatelství Guidemedia kvůli knize Holocaust pod lupou. Jde o nakladatelství, které už dříve mělo konflikt se zákonem kvůli antisemitskému škváru Jedovatá houba, o tomto svinstvu jsem psal letos v únoru
    (zde). Nemohu než opakovat, co jsem napsal na téma jak je to možné: Je to možné díky Nejvyššímu soudu, který dříve podané žaloby proti Guidemedia odmítl. Když jsem tu před časem psal o hanbě Nejvyššího soudu v souvislosti s H-systémem, nemohu než o hanbě znovu hovořit. Je mi stydno, že takový Nejvyšší soud máme.

    Nepochybuji, že policie ostrouhá a že se nic nestane lidem, kteří knihu vydali. Jen pro přiblížení, na obálce je schematicky namalovaný koncentrák, jak ho známe, na tom lupa a v ní je vidět, že šlo v podstatě o ozdravný tábor s volejbalem a plavečákem. Přál bych si, aby někdo z přeživších měl ještě tolik síly, aby basebalovou pálkou rozbil autorovi a vydavatelům hubu, a zde otevřeně vyzývám k násilí proti skupině obyvatel. Ani bych se nedivil, kdybych z toho měl v téhle zemi pěkný průser.

    V téhle zemi, kde je možné vydat kalendář s portréty Hitlera, Himmlera, Heydricha… a soud to nekvalifikuje jako propagaci nacismu, ale jako obchodní činnost pro zisk.

    Tohle jsou absurdní a odpuzující důsledky právního pozitivismu, ovládajícího naši justici. Ta má sklon požadovat, aby se na každý konkrétní čin napasoval jeden paragraf, a pak by soudit mohl počítač: kalendář s Hitlerem je podle paragrafu a), kdežto kalendář s esesáky je podle paragrafu b). První větší skandál byl kolem luxusní edice Mein kampfu. Tehdy edici obhajovali zastánci svobody tisku. Tvářili se, že nevidí, co bylo jasné na první pohled, že jde o artefakt, o relikvii. Když v té době vyšla kritická edice sebraných Goebbelsových projevů, nikdo se nad tím nepozastavil, protože to byl jasný studijní materiál, a bylo moc dobře, že to vyšlo. I Můj boj je třeba číst a je třeba znát tváře postav z galerie státníků – vrahů dvacátého století. Jenže zde nejde o studium historie, tady jde o adoraci a vyjádření politického postoje a slepý, kdo to nevidí. Slepý, nebo soudce Nejvyššího soudu.

    Mezi největší vrahy minulého století patří samozřejmě především Lenin a Stalin s Mao Ce-tungem. Naskytne se otázka, proč policie nezasahuje proti šíření publikací velebící tyto lidské zrůdy. Na to je pravdu jednoduché vysvětlení: polistopadový režim komunismus nepostavil mimo zákon, estébáky poslal do bohatě dotované penze a antikomunismus je dnes druh umanutého podivínství.

    Mezi námi, antinacismus v jistém smyslu také, přinejmenším z hlediska praktické politiky. To pravé nebezpečí neplyne ani od neonacistů, ani od kovaných komunistů, ale od progresistů v široké škále barev, od rudé po zelenou. To je ta aktuální reálná síla, která krok za krokem sahá po naší svobodě.
    
 border=
    Čtěte digineff.cz. Navštěvujte facebook.com /Digineff.cz
    
 border=
    Věřím, že to bude dobré

    Nora půjde dnes večer na operaci.