![]()
![]() Do toho přišel čerstvý výzkum společnosti NMS Market Research. Změny jsou jen dílčí. Trvale vede ANO (32) před ODS (11), STAN (9) a Piráty (8), zaokrouhleno na celá čísla. SPD má osm procent, oproti srpnu si ANO a SPD mírně polepšily. Přes pětiprocentní laťku se ale přehoupli Motoristé a Přísaha, zatímco všichni ostatní se propadli. Lidovci se svými 1,9 jsou dokonce za notorickými loosery Zelenými a na tabulku se nevešli. Jeden výzkum politiku nedělá, nicméně vize koalice ANO s Motoristy a Přísahou dostala oporu. Kdo z toho může věšet hlavu je Okamura. On tak poctivě nadává vlevo vpravo a lidi dávají přednost nějakému Turkovi, který je omamuje řečmi o autentické pravici! Zapomněl na jedno: to co dělá, není politika ale showbyznis a každý kabaretiér se omrzí, pokud má příliš dlouho stejný program. Turek se Šlachtou jsou klauni neokoukaní, v tom je hlavní rozdíl. Je zvláštní, jak dobře Babišovo „pomáhání lidem" (=rozdávání státních peněz každému, kdo si řekne) funguje. Je v tom důsledný a nejspíš dal před volbami svým lidem školení. Podívejte se třeba na poslední vydání Insideru Tomáše Jirsy a Michala Půra (č. 213). Jako hosty měli dva aspiranty na post hejtmana Středočeského kraje, Jana Skopečka za ODS a Tomáše Helebranta a šlo o to, aby předvedli svoji vizi. Skopeček mluvil o komunikacích a zdravotnictví, kdežto Helebrant jen a jen o lopatové distribuci státních peněz. Směšné? Zabírá to.
Když hodně lilo, běželi po cestě a koukali, aby už byli doma. Capkali v loužích. Zato dnes – hurá do rozoraného pole. Pole? Bažina to je. Takže v kalamitních dnech stačilo je osušit a otřít jim tlapky, kdežto teď to chce hadici a proud vody. Pravidlo o chlebu se dvěma kůrkami platí univerzálně. |